Korekta lakieru, to przywrócenie powłoce lakierniczej dawnego blasku poprzez maszynowe
polerowanie.
Pozwala to na usunięcie niedoskonałości i śladów użytkowania takich jak koliste zarysowania po myjniach
automatycznych, mikrorysy, pozostałości po owadach oraz ptasich niespodziankach.
Dokonujemy korekty lakieru na renomowanych systemach polerskich FLEX , EVOXA, które trwale usuwają
wszelkie defekty lakieru.
Dobrym rozwiązaniem po takiej operacji jest zabezpieczenie powierzchni, tutaj proponujemy wybór między
wysokiej jakości twardym woskiem, a różnymi powłokami ceramicznymi dającymi ochronę nawet do 5 lat.
Jednoetapowa korekta lakieru
Ten proces polega na usunięciu jak największej ilości rys za jednym razem. Proces ten pozwala usunąć
drobne rysy, hologramy i zmatowienia. Zwykle wykorzystuje się do tego maszynę polerską dual action z
średnio tnącą pastą, co sprawia, że lakier odzyskuje swój blask. Jednoetapowa korekta jest idealna
dla aut w dobrym stanie wizualnym, które potrzebują tylko lekkiego odświeżenia przed sprzedażą lub
do codziennego użytku.
Dwuetapowa korekta lakieru
Proces ten dzieli się na dwa kluczowe etapy. W pierwszym etapie używa się grubszego ziarna pasty
polerskiej, aby usunąć głębsze rysy i zmatowienia z powierzchni lakieru. Po tym etapie, następuje
drugi, w którym stosuje się pasty z drobniejszym rozbijalnym ziarnem, aby wygładzić powierzchnię i
nadać jej wysoki połysk. Dwuetapowa korekta jest zalecana dla pojazdów z większymi
niedoskonałościami lub dla tych, które chcą uzyskać bardziej profesjonalny wygląd.
Wieloetapowa korekta lakieru
To najbardziej zaawansowany i czasochłonny proces, który obejmuje kilka etapów polerowania. Zaczyna
się od wstępnego oczyszczenia i dekontaminacji lakieru, a następnie przeprowadza się polerowanie w
kilku krokach, z różnymi pastami i padami. Dzięki temu można dokładnie usunąć głębokie rysy,
zmatowienia, a także poprawić ogólny stan lakieru. Każdy etap jest starannie dobierany w zależności
od stanu lakieru, co pozwala na uzyskanie optymalnego efektu wizualnego. Wieloetapowa korekta jest
idealna dla samochodów wymagających gruntownej regeneracji, takich jak te z długą historią
eksploatacyjną lub mocno zniszczonym lakierem.